آدرس مطب دکتر شاهین گوهر تلفن مطب دکتر آناهیتا شاهین گوهر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست
هایفوتراپی روشی موثر در لیفت صورت و رفع افتادگی پوست

در هایفوتراپی انرژی اولتراسوند با تولید کلاژن باعث می‌ شود، پوست سفت ‌تر و محکم ‌تر شود. این فرکانس روی بافت خاصی در لایه‌ های زیرین پوست موثر است .

مزوژل راهی موثر برای جوانی و زیبایی پوست

مزوژل در جوانسازی پوست با استفاده از مزوتراپی است . روشی تلفیقی از ویژگی های مثبت تزریق ژل و استفاده از کوکتل های مغذی پوست صورت

مزونیدلینگ چیست و چه فواید و مزایایی دارد؟

مزونیدلینگ یک تکنیک پیشرفته برای جوانسازی پوست صورت ، گردن و زیر چشم است که فواید چندین روش درمانی را در یک روش واحد خلاصه می کند.

با غبغب بزرگمان چه کنیم ؟

غبغب بزرگ میتواند برای فرد آزار دهنده باشد و باعث شود سن فرد بیشتر به نظر برسد . غبغب بزرگ ممکنه است همراه با چاقی صورت باشد .

کاربردهایPRP در پزشکی زیبایی

تزریق پی آر پی یا پلاسمای حاوی فاکتورهای رشد به اطراف فولیکول های مو موجب تقویت مو و ضخیم تر شدن موها و رشد و رویش مو میشود .

لابیاپلاستی در چه افرادی انجام می شود و عوارض آن چیست؟

لابیاپلاستی به معنی جراحی زیبایی لبیاها به منظور کوچک کردن لبیاها و بهبود وضعیت ظاهری ناحیه تناسلی است .

مزوبوتاکس و کاربردهای آن

در روش مزوبوتاکس که در واقع ترکیبی از بوتاکس و مزوتراپی محسوب میشود ، اثرات بسیار مفیدی در جوانسازی پوست صورت ، گردن و دست میتواند بگزارد .

پیلینگ شیمیایی پوست چیست و باید توسط چه کسی انجام شود؟

انواع پیلینگ های شیمیایی پوست در درمان انواع ضایعات و مشکلات پوستی مانند لکه های پوستی و تاثیر بر جوانسازی پوست وجود دارند که به آنها پرداخته ایم .

پروفایلو تکنیک نوین لیفت و جوانسازی

گرچه پروفایلو را به نام ژل پروفایلو میشناسند و از هیالورونیک اسید تشکیل شده ولی ساختار مولکولی آن با سایر ژلهای اسید هیالورونیکی متفاوت است .

از علل تا پیشگیری و درمان تیرگی، گودی و چروک دور چشم

تیرگی اطراف چشم با افزایش سن و با تحلیل بافتهای صورت و کاهش ساخت کلاژن و الاستین توسط سلولهای پوست ، به تدریج رخ می دهد .

همه چیز درباره میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ یکی از بهترین روش های شناخته شده آسیب های پوستی است ، مکانیسم اثر آن از طریق تحریک کلاژن سازی پوست است .

آر اف فرکشنال چیست و چه کاربردهایی دارد؟

استفاده از امواج RF درجوانسازی پوست سابقه طولانی دارد .فراکشنال سوزنی نسل جدید RF ها و یک تکنولوژی برتر در جوانسازی پوست و رفع اسکارها هستند

هایفو ، جوانسازی بدون جراحی

هایفوتراپی یک پروسیجر پزشکی است که در آن امواج اولترا سوند با شدت بالا را بر بافتی از بدن متمرکز کرده و باعث ایجاد گرما در بافت می شود .

پیری زودرس پوست و روشهای موثر در جوانسازی پوست

در این مقاله سعی داریم روش های طبی دارویی در جلوگیری از پیری پوست و ایجاد جوانسازی پوست را بررسی کنیم . با روشهای نظیر تزریق بوتاکس ،تزریق فیلر و چربی

PRP چيست؟

PRP مخفف Platelet-Rich Plasma يك فراورده خونی غنی از پلاكت است ، كه طی يک فرايند جداسازی از خون تازه و لخته نشده تهيه می شود .