آدرس مطب دکتر شاهین گوهر تلفن مطب دکتر آناهیتا شاهین گوهر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / مزوژل راهی موثر برای جوانی و زیبایی پوست

مزوژل راهی موثر برای جوانی و زیبایی پوست

قطعا تا به امروز اسامی مزوتراپی ، لیفت صورت ، بوتاکس و… را شنیده‌اید. کسانی که به دنبال جوانسازی پوست صورت و از بین بردن چین و چروک آن باشند، قطعا با این نام‌ ها آشنا هستند. یکی از روش‌ های قدرتمند و جدید برای جوانسازی پوست و برخی از اجزای صورت، استفاده از مزوژل در جوانسازی با روش مزوتراپی است. این روش تلفیقی از ویژگی‌ های مثبت تزریق ژل و استفاده از کوکتل‌ های مغذی برای پوست صورت است. طبیعی است که هر فردی به دنبال داشتن پوستی شاداب و جوان است. اما مشخص کردن نوع درمان و میزان تاثیرگذاری آن بیش از هر موضوع دیگر حائز اهمیت است. برای مشخص کردن نوع درمان باید به پزشک متخصص زیبایی مراجعه کنید، پزشک با توجه به عارضه پوستی و نوع پوست شما یکی از درمان‌های جوانسازی را تجویز می‌ کند.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزوژل چیست؟

تزریق مزوژل یک روش درمانی ساده و مفید برای از بین بردن چروک های صورت و اطراف چشم ها بوده که به احیا کردن هیالورونیک اسید طبیعی موجود در بدن می پردازد. در مزوژل از ترکیباتی چون ویتامین‌ها ، پپتیدها ، مواد معدنی ، کوآنزیم‌ها ، آنتی اکسیدان ، اسید آمینه‌ها و هیالورونیک اسیدها استفاده می‎شود. این مواد موجب صاف شدن، شادابی و جوان شدن پوست صورت می‌ شوند. علاوه بر این موضوع می‌توانند با تقویت پوست و تحریک پوست به ساخت کلاژن موجب برطرف کردن عیوب پوست صورت شوند. با مزوژل علاوه بر خون رسانی به بافت‌ های صورت ، رطوبت پوست هم حفظ خواهد شد.
با تزریق مزوژل و جذب مواد مغذی آن توسط پوست ، بسیاری از آسیب ها و مشکلات پوستی بهبود می یابند و همچنین تا مدتی نسبتا طولانی نشانه های پیری در پوست بروز پیدا نمی کنند و پوست دچار لکه نمی شود و رطوبت آن تا حد زیادی افزایش می یابد.

مزوژل و جوانسازی پوست

انواع مزوژل

1- جالپرو

ژل های جالپرو در دو نوع کلاسیک و با وزن مولکولی بالا (HMW) به بازار عرضه می شوند. آن دسته از افراد جوانی که می خواهند از پیری پوست خود جلوگیری کنند بهتر است به سراغ نوع کلاسیک این محصولات بروند. در عوض آنهایی که سن بیشتر یا پوست خشک دارند به دلیل درصد بالاتر هیالورونیک اسید در نوع HMW، از این محصول سود بیشتری خواهند برد.

2- پروفایلو

پروفایلو نخستین مزوژل هیالورونیک اسید پایدار است و از عناصر شیمیایی و موادی مثل BDDE در ساختار پیوندهای شیمیایی این مزوژل استفاده شده است. اثر اسید هیالورونیک با وزن مولکولی کم بر لایه های از پوست که در قسمت میانی هستند، سبب آبرسانی شده و وجود هیالورونیک اسید با وزن مولکولی زیاد، موجب کشیدگی و لیفت پوستی به شکل همزمان می شود. مزوژل پروفایلو که دارای فرمولاسیونی نوین است که از هیالورونیک اسید با وزن مولکولی زیاد و وزن مولکولی کم ساخته شده است.

3- پروسترولین

مزوژل پروسترولین یکی از جدیدترین و مؤثرترین راههای درمان مشکلات پوستی از جمله لک است. مزوژل حاوی مواد بازسازی کننده و تغذیه کننده پوست مثل هیالورونیک اسید، ویتامین و پپتید‌ها هستند که به روشن‌تر شدن و افزایش طراوت پوست کمک می‌کند و جهت درمان لک در نواحی صورت، گردن و دست‌ها مؤثر هستند. وجود آنتی اکسیدان و مواد معدنی در مزوژل ها نیز موجب تقویت و ترمیم بافت پوست می‌شود.

همچنین بخوانید : مزوبوتاکس و کاربردهای آن

کاربردهای تزریق مزوژل

مزایای تزریق مزوژل

ماندگاری مزوژل

لازم به ذکر است که میزان ماندگاری با توجه به شرایط بدن هر فرد ممکن است متفاوت باشد. اما به طور کلی تزریق باید هر شش ماه‌ یک بار تجدید گردد. مدت زمان، دوام، پایداری و طول‌ عمر ژل مزوژل درون بافت تقریباً شش ماه می ‌باشد.

مراقبت های قبل از مزوژل

مراقبت های بعد از مزوژل

چه کسانی نمیتوانند تزریق مزوژل انجام بدهند؟

آیا تزریق مزوژل درد دارد؟

تزریق مزوژل مانند سایر روش‌ های درمانی و زیبایی ممکن است با کمی درد و سوزش همراه باشد، به همین دلیل پزشکان قبل از تزریق از بی‌ حسی موضعی استفاده می‌ کنند تا درد و سوزش کمتری حس کنید.

عوارض تزریق مزوژل

هزینه تزریق مزوژل

عوامل متعددی در تعیین هزینه کلی تزریق این محصول نقش دارند. محاسبه قیمت تزریق مزوژل توسط پزشکان زیبایی انجام می پذیرد. پزشکان با معاینه و شرایط پوست افراد و شدت مشکلات و نواقص پوست ، می توانند میزان هزینه ‌ای که باید برای تزریق مزوژل پرداخته شود را تعیین کنند.

خدمات قابل ارائه درمطب دكتر آناهيتا شاهين گهر علاوه بر کاشت مو و کاشت ابرو و درمان انواع بیماری های پوست ، مو و ناخن کلیه خدمات زیبایی و جوانسازی پوست از جمله تزریق بوتاکس ، تزریق فیلر و چربی ، اندولیفت و خدمات دیگر که طبق استانداردهای به روز دنیا می باشد قابل ارائه است .


آدرس : اصفهان ، خانه اصفهان ، خیابان سپاه ، نبش کوچه سپاه ، مجتمع پارمیدا 8 ، طبقه اول
تلفن : 34416545

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

کاشت مو با روش میکروفیت، روش ها، مزایا و هزینهکاشت مو با روش میکروفیت، روش ها، مزایا و هزینه

روش کاشت مو میکرو اف آی تی در واقع، ایده توسعه ‌یافته از روش کلاسیک‌ تر FIT است. روش کاشت مو FIT به‌ تنهایی یکی از بهترین روش‌ های کاشت مو است ...

تاریخ انتشار : 1403-02-06

تزریق ژل گونه چیست عوارض و ماندگاری آنتزریق ژل گونه چیست عوارض و ماندگاری آن

تزریق ژل گونه برای فرم دهی به گونه و درمان افتادگی پوست بر اثر افزایش سن فاکتور مناسبی برای حجیم سازی پوست و زیبا سازی است . ...

تاریخ انتشار : 1403-02-02

تزریق بوتاکس دور چشم؛ هزینه، عوارض ، مزایا و مراقبت هاتزریق بوتاکس دور چشم؛ هزینه، عوارض ، مزایا و مراقبت ها

تزریق بوتاکس دور چشم از پر طرفدارترین روشها برای رفع چروک دور چشم است که باعث ریلکس شدن ماهیچه های اطراف چشم شده و خطوط اطراف چشم را از بین می برد. ...

تاریخ انتشار : 1403-01-24