آدرس مطب دکتر شاهین گوهر تلفن مطب دکتر آناهیتا شاهین گوهر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / توصیه های پوست و زیبایی
آسیبهای پوستی ناشی از آرایش را به حداقل برساندید

برای پیشگیری از آسیبهای ناشی از آرایش ، قبل از آرایش دستها را کاملا بشویید تا از انتقال میکروب‌ ها به صورت و چشمها ممانعت شود .

روشن کردن پوست با مونو بنزن، از شایعه تا واقعیت

مصرف موضعی مونوبنزن روی پوست منجر به تخریب ملانوسیت ها و از بین رفتن دائمی رنگ پوست شده و لکه های سفید شبیه به ویتیلیگو یا پیس روی پوست ایجاد می کند .

گلوتاتیون روشن کننده پوست یا تبلیغات تجاری

گلوتاتیون یک نوع پپتید متشکل از سه نوع اسید آمینه به نامهای گلایسین، سیستیین و گلوتامین می‌ باشد که در کبد تولید میشود و اثرات آنتی اکسیداتیو قوی دارد

آیا برنزه کردن پوست با سولاریوم ایمن است؟

در سولاریوم اشع uv به پوست تابانده می‌ شود در نتیجه ساخت رنگدانه ملانین توسط سلول های ملانوسیت پوست بیشتر شده و منجر به برنزه شدن پوست می‌ شود .

آیا تاتو ایمن است؟

در تاتو رنگهای مختلف توسط سوزن های مخصوص با دستگاه با بصورت . دستی در لایه های فوقانی پوست وارد میشوند ، در این متن به خطرات تاتو خواهیم پرداخت .

آرایش سالم

ایران هفتمین کشور مصرف کننده لوازم آرایش در دنیا است ، حالا که چنین مصرف زیادی را در کشور شاهد هستیم بهتر است اطلاعات خود را نیز بالا ببریم .

نقش ماسك هاي طبيعي در درمان عوارض پوستي

در این مقاله به نقش ماسک های طبیعی در درمان عوارض مختلف پوستی خواهیم پراداخت با مطالعه بیشتر می توانید مشکلات پوستی خود را رفع کنید .

نكات مهم جهت سلامت پوست شما

مراقبت از پوست در سلامت پوست و کند شدن روند پیری پوست بسیار اثر گذار است . در این مقاله کوشیده ایم برخی از نکته های مراقبتی پوست را به شما بیاموزیم .

محصولات مراقبت پوست

محصولات مراقبت از پوست بسیار متنوع و متفاوت است که با توجه به مشکلات پوست و تشخیص نوع پوست باید انتخاب شوند و مورد مصرف قرار بگیرند .