آدرس مطب دکتر شاهین گوهر تلفن مطب دکتر آناهیتا شاهین گوهر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد / لیزر موهای زائد صورت و بدن برای خانم ها و آقایان

لیزر موهای زائد صورت و بدن برای خانم ها و آقایان

موهای زائدی که بر روی صورت و بدن افراد رشد می‌ کنند جلوه زیبایی نداشته و علاوه بر آن از لحاظ بهداشتی نیز افراد ترجیح می‌دهند آنها را از بین ببرند. در دنیای زیبایی امروزی لیزر موهای زائد به عنوان یکی از بهترین، سریعترین و مطمئن ترین روش های از بین بردن موهای زائد در سراسر جهان شناخته شده است. روش لیزر موهای زائد به این صورت است که اشعه لیزر بر پوست تابانده می شود و با از بین بردن فولیکول موی آن قسمت موجب از بین بردن موها می شود. در هر جلسه لیزر موهای زائد بدن، حدود 15 درصد موها در حالت آناژن از بین می‌روند. این روند تا زمانی که همه موها از بین برود ادامه خواهد داشت. با استفاده از این روش به مدت چند جلسه و به طور منظم، می‌توان به مدت طولانی از رویش مجدد موهای زائد جلوگیری کرد.

آنچه در این مطلب میخوانید

لیزر رفع موی زائد چیست؟

در لیزر موهای زائد بدن، از انرژی لیزر قوی به منظور جلوگیری از رشد موهای زائد بدن استفاده می شود. لیزر با گسیل نور، بدون آنکه به پوست بدن آسیبی برساند، فولیکول مو را مورد هدف قرار داده و با گرم شدن و آسیب رساندن به آن، موجب جلوگیری از رویش مو می‌ شود. تیرگی رنگدانه ملانین موجود در فولیکول مو، آن قسمتی است که مورد هدف امواج لیزر است.

مزایای رفع موهای زائد با لیزر

لیزر موهای زائد خانمها و آقایان

لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود؟

در جلسات لیزر، ابتدا از داروی بی حسی موضعی پیش از لیزر بر روی پوست ناحیه تحت درمان استفاده می شود تا هرگونه احساس ناخوشایند به حداقل برسد. سپس از محافظ و پوشش چشم برای مراقبت از چشمان شما استفاده می شود تا به طور مستقیم به اشعه لیزر نگاه نکنید. در مرحله بعد، بخش خنک کننده دستگاه فعال می شود تا لایه خارجی پوست شما دچار آسیب نشود. مسئول لیزر با استفاده از دستگاه، پالس ها یا شات های نوری را به ناحیه مورد نظر وارد کرده و لیزر موهای زائد انجام می گیرد.

لیزر موهای زائد در کدام نواحی صورت و بدن انجام میشود؟

شما می توانید لیزر موهای زائد را در هر نقطه از بدن که موی زائد دارد انجام دهید. بخش‌هایی از بدن که بیشترین تقاضا را برای انجام لیزر موهای زائد دارد به شرح زیر می‌باشد:

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟

دستگاه های ICE Platina Plus ، ICE Platinum در حال حاضر بهترین و موثرترین لیزر موهای زائد هستند. بعد از این دو، دستگاه الکساندرایت قرار می گیرد.

لیزر موهای زائد برای آقایان

برخلاف تصور عموم، مداخلات زیبایی مانند لیزر موهای زائد صرفا برای خانم‌ها نیست و مردان نیز می‌توانند از مزایای بی‌ شمار چنین روش‌هایی بهره‌مند شوند. لیزر موهای زائد مردان در تمام نواحی بدن انجام می‌شود و ظاهری آراسته به آنها می‌بخشد.

لیزر موهای زائد برای خانم ها

لیزر درمانی نوعی شیوه حذف موهای زائد از بدن بانوان است که در طی چند جلسه انجام می شود و فولیکول مو را تحت تأثیر و تخریب قرار می دهد؛ لذا رویش مجدد موها به مرور کم شده و در نهایت رفع می شود. از بین بردن موهای زائد با استفاده از لیزر از اطمینان و کارآمدی زیادی در بسیاری از قسمت های بدن بانوان برخوردار است و نتایج شگفت انگیزی را در بر خواهد داشت.

تعداد و زمان تکرار جلسات لیزر موهای زائد

به طور معمول، اکثر افراد برای دستیابی به نتایج مطلوب به 6 تا 8 جلسه با فاصله چند هفته از یکدیگر نیاز دارند.

لیزر موهای زائد برای چه افرادی مضر است؟

پیامدهای منفی لیزر موهای زائد

مقدار کمی قرمزی و تحریک‌ پذیری پوست تا سه روز بعد از لیزر طبیعی است. ممکن است با برخی عوارض شدید مواجه شوید که عبارت‌ اند از:

هزینه لیزر موهای زائد

هزینه این روش به عوامل مختلفی بستگی دارند از جمله این عوامل می توان به نوع دستگاه و روش انتخابی، تعداد جلسات، مهارت اپراتور و… را ذکر کرد.


آدرس : اصفهان ، خانه اصفهان ، خیابان سپاه ، نبش کوچه سپاه ، مجتمع پارمیدا 8 ، طبقه اول
تلفن : 34416545درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

مزوژل آبرسان پوست چیست؛ نحوه تزریق مزایا و هزینهمزوژل آبرسان پوست چیست؛ نحوه تزریق مزایا و هزینه

آبرسانی پوست با تزریق مزوژل (Mesogel) نسبت به سایر روشها، نسبتاً کم ‌ریسک و به قیمت معقول به شمار میرود که در عین حال نتیجه قابل قبولی نیز دارد. ...

تاریخ انتشار : 1403-04-31

کاربردهای تزریق چربی در صورت و سایر نقاط بدنکاربردهای تزریق چربی در صورت و سایر نقاط بدن

تزریق چربی روشی برای افزایش حجم و بهبود شکل نواحی مختلف بدن مانند صورت، دست، سینه ها و باسن با ماندگاری بالا و عوارض بسیار محدود است. ...

تاریخ انتشار : 1403-04-24

عوارض تزریق بوتاکس در کوتاه مدت و بلند مدتعوارض تزریق بوتاکس در کوتاه مدت و بلند مدت

عوارض بوتاکس میتواند متفاوت باشد، بعضی از آنها نادر و بعضی رایج هستند که مراقبت صحیح و تزریق اصولی بوتاکس توسط پزشک متخصص باعث کاهش این موارد می شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-04-18