آدرس مطب دکتر شاهین گوهر تلفن مطب دکتر آناهیتا شاهین گوهر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / پروفایلو تکنیک نوین لیفت و جوانسازی پوست

پروفایلو تکنیک نوین لیفت و جوانسازی پوست

پروفایلو یکی از روشهای تزریق ژل برای جوانسازی پوست است. این روش باعث فعال سازی و تولید دو عنصر مهم کلاژن و پروتئین های الاستین در پوست میشود. تزریق پروفایلو یکی از بهترین و محبوب ترین اقدامات زیبایی برای برطرف نمودن علائم پیری پوست است. مزیت عمده این روش جوانسازی، استفاده از مواد طبیعی در ساختار و ترکیبات آن است که موجب بهترین نتایج در درخشندگی و قوام پوست می شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

پروفایلو چیست ؟

گر چه پروفایلو را به نام ژل پروفایلو میشناسند و از هیالورونیک اسید تشکیل شده ولی ساختار مولکولی آن با سایر ژلهای اسید هیالورونیکی متفاوت است. این ژل را برای پر کردن گودی صورت یا ایجاد حجم به منظور زاویه سازی یا گونه گذاری نمیتوان استفاده کرد ولی با این حال باعث جبران کلی حجم از دست رفته صورت در اثر افزایش سن میشود. پروفایلو در نقاط خاصی از صورت یا گردن تزریق میشود و باعث تحریک ساخت کلاژن و الاستین در پوست میشود. در واقع این تکنولوژی تنها روشی است که تولید طبیعی هر چهار نوع کلاژن و الاستین پوست را زیاد میکند.

مزایای تکنیک تزریق پروفایلو

پروفایلو یک روش ایمن است که عوارض جانبی خاصی بجز عوارض موضعی ناشی از تزریق ندارد. پروفایلو بهترین نتیجه جوانسازی را در دو سوم تحتانی صورت دارد و باعث لیفت موثر و کاهش چروکهای این مناطق میشود ولی کاربرد آن در نواحی یک سوم فوقانی صورت و پیشانی محدودتر است.

نقاط تزریق پروفایلو در صورت

تزریق فیلر پروفایلو در صورت بیشتر در نواحی گونه، فک و چانه استفاده میشود، اما استفاده آن برای سایر نواحی صورت مانند کناره های بینی و پیشانی باید حتما با بررسی پزشک متخصص و بنا به صلاحدید او انجام گردد.

نحوه تزریق پروفایلو

پروفایلو در سرنگ های آماده تزریق در بازار موجود است که معمولا در هر سرنگ 2 سی سی ژل وجود دارد. پزشک معمولا هر یک سی سی را برای یک طرف صورت استفاده می کند. در صورت نیاز به تزریق در نواحی بیشتر احتمالا باید تعداد سرنگ بیشتری تهیه نمائید.

نتایج و اثرات نهایی تزریق پروفایلو

بهبود ظاهر پوست، کاهش چروکها، هیدراته شدن پوست، لیفت پوست و جبران متناسب حجم کاهش یافته از اثرات شگفت انگیز این روش جوانسازی است. پروتکل درمانی به این صورت است که؛ دو جلسه درمانی با فاصله یک ماه و سپس جلسه یادآور شش ماه بعد انجام میشود. این پروسه درمانی توسط کمپانی سازنده پروفایلو توصیه شده است. ولی بسته به نظر متخصص پوست ممکن است برای افراد مختلف به شکل متفاوتی انجام شود. نتایج درمانی از دو هفته بعد ایجاد میشود و تا چند ماه رو به بهبود میرود.

تزریق پروفایلو برای چه افرادی مناسب نیست ؟

ماندگاری پروفایلو

اثرات تزریق پروفایلو حداقل تا شش ماه به خوبی باقی می ماند و در صورت رعایت مراقبتهای پس از تزریق پروفایلو ماندگاری ودوام نتایج آن به یکسال هم می رسد. تجربه نشان داده تزریق پروفایلو در افراد جوانتر ماندگاری بیشتری دارد.

مراقبتهای پس از تزریق پروفایلو

اقدامات مراقبتی پس از تزریق پروفایلو در اکثر موارد مانند مراقبتها پس از تزریق معمولی سایر فیلرها است و شامل موارد زیر می باشد :

عوارض تزریق پروفایلو

عوارض این روش موقتی هستند و شامل موارد زیر می باشند :

هزینه تزریق پروفایلو

هزینه های این اقدام جوانسازی شامل قیمت تمام شده میزان مورد نیاز ژل برای تزریق، تعداد جلسات درمان و دستمزد پزشک می باشد. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت ژل پروفایلو و هزینه تزریق آن با مطب دکتر آناهیتا شاهین گوهر متخصص پوست تماس حاصل فرمائید.


آدرس : اصفهان ، خانه اصفهان ، خیابان سپاه ، نبش کوچه سپاه ، مجتمع پارمیدا 8 ، طبقه اول
تلفن : 34416545درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

مزوژل آبرسان پوست چیست؛ نحوه تزریق مزایا و هزینهمزوژل آبرسان پوست چیست؛ نحوه تزریق مزایا و هزینه

آبرسانی پوست با تزریق مزوژل (Mesogel) نسبت به سایر روشها، نسبتاً کم ‌ریسک و به قیمت معقول به شمار میرود که در عین حال نتیجه قابل قبولی نیز دارد. ...

تاریخ انتشار : 1403-04-31

کاربردهای تزریق چربی در صورت و سایر نقاط بدنکاربردهای تزریق چربی در صورت و سایر نقاط بدن

تزریق چربی روشی برای افزایش حجم و بهبود شکل نواحی مختلف بدن مانند صورت، دست، سینه ها و باسن با ماندگاری بالا و عوارض بسیار محدود است. ...

تاریخ انتشار : 1403-04-24

عوارض تزریق بوتاکس در کوتاه مدت و بلند مدتعوارض تزریق بوتاکس در کوتاه مدت و بلند مدت

عوارض بوتاکس میتواند متفاوت باشد، بعضی از آنها نادر و بعضی رایج هستند که مراقبت صحیح و تزریق اصولی بوتاکس توسط پزشک متخصص باعث کاهش این موارد می شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-04-18