آدرس مطب دکتر شاهین گوهر تلفن مطب دکتر آناهیتا شاهین گوهر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / نمايش در منو / رفع گودی و سیاهی زیر چشم با تزریق فیلر

رفع گودی و سیاهی زیر چشم با تزریق فیلر

پوست نواحی زیر چشم علت از دست رفتن سلولهای چربی دچار گودی و تیرگی می شود و علائم پیری را در صورت نمایان می کند. تحلیل رفتن سلولهای چربی نواحی اطراف چشم مانند گونه ها و شقیقه ها هم موجب تشدید این مشکل می شود. تزریق فیلر زیر چشم یک روش غیر تهاجمی و کاملاً مؤثر جهت جوانسازی زیر چشم است. انجام این روش می تواند باعث جوانسازی ناحیه زیر چشم شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

فیلر زیر چشم چیست؟

فیلر زیر چشم یک پرکننده پوستی شناخته‌ شده و در دسته فیلرهای تزریقی است که به‌ عنوان یک محرک برای کلاژن سازی در ناحیه زیر چشم عمل می‌ کند. رایج‌ ترین و محبوب‌ ترین ماده پرکننده ای که در زیر چشم استفاده می‌شود، اسید هیالورونیک است. پرکننده‌ های شناخته‌ شده‌ دیگری نیز هستند که می‌توانند در همان ناحیه استفاده ‌شده و اثرات بسیار خوبی را داشته باشند، پر کننده‌هایی مانند کلاژن، اسیدلاکتیک و کلسیم.

کاربرد فیلر زیر چشم

رفع گودی و سیاهی زیر چشم با تزریق فیلر

مزایای فیلر زیر چشم

نحوه تزریق فیلر زیر چشم

در ابتدا موضع مورد نظر به طور کامل تمیز و ضد عفونی می شود. سپس با استفاده از سوزن بسیار ظریف به طور هموار و آرام فیلر به زیر پوست تزریق می گردد. معمولاً 3 الی 5 تزریق در هر سمت انجام می شود تا سطوح هموار گردد و در نهایت یک ماساژ آرام موجب صاف تر شدن ناحیه تزریق می گردد.

مراقبت های قبل از تزریق فیلر چشم

مراقبت های بعد از فیلر زیر چشم

فیلر زیر چشم برای چه کسانی مناسب است؟

چه افرادی نباید فیلر زیر چشم بزنند ؟

آیا پف زیر چشم با تزریق فیلر قابل درمان است؟

تزریق فیلر پرکاربردترین درمان غیر جراحی برای رفع پف زیر چشم است. شیوع این پف کردگی‌ها با افزایش سن و ضعیف ‌شدن بافت‌های اطراف چشم، از جمله برخی از ماهیچه‌ های حمایت کننده از پلک‌ ها بیشتر می‌شود. فیلر که یک نوع ماده پرکننده می باشد، در زیر پوست چشم تزریق می شود و پف زیر چشم را به راحتی برطرف می کند.

فیلر زیر چشم چند روز بعد اثر میکند ؟

اثر تزریق فیلر زیر چشم ممکن است بسته به عوامل مختلف و تفاوت‌های فردی متغیر باشد. با این حال، به طور عمومی، بعد از تزریق فیلر زیر چشم، اثر اولیه معمولاً در عرض یک تا دو روز مشاهده می‌شود. این اثر اولیه ممکن است شامل کاهش گودی‌ها و پر کردن مناطق خالی چشم باشد. به مرور زمان، اثر تزریق فیلر زیر چشم بهبود می‌یابد و به طور معمول در مدت یک تا دو هفته به وضوح مشاهده می‌شود. این مدت زمان ممکن است بر اساس نوع ژل فیلر مورد استفاده، تکنیک تزریق و واکنش فردی متغیر باشد. در هر صورت، برای دیدن نتایج نهایی و کامل تزریق فیلر زیر چشم و مشاهده اثرهای دائمی‌تر، ممکن است برای مدت زمان بیشتری تا چند هفته یا حتی ماه‌ها طول بیفتد.

ایا فیلر زیر چشم باعث کوچک شدن چشم میشود؟

اثرات جانبی تزریق فیلر هیالورونیک در ناحیه زیر چشم می‌تواند شامل ریز شدن چشم باشد. این عوارض عموماً موقتی هستند و در هفته اول درمان بهبود می‌یابند.

تزریق فیلر زیر چشم چند جلسه است ؟

تزریق فیلر زیر چشم طی یک یا چند جلسه صورت می‌گیرد که تعداد جلسات آن بعد از معاینه و ارزیابی توسط پزشک متخصص پوست تعیین می‌شود.

ماندگاری فیلر زیر چشم

مدت ماندگاری اثر فیلر زیر چشم ممکن است متناسب با عوامل مختلف متغیر باشد. عواملی مانند نوع فیلر مورد استفاده شده، شرایط بدنی فرد و نحوه تزریق تعیین کننده مدت ماندگاری هستند. اغلب مدت ماندگاری فیلر زیر چشم در محدوده 6 ماه تا 2 سال قرار می‌گیرد.

عوارض فیلر زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم با درصد ایمنی بالایی انجام می شود و احتمال بروز عوارض در آن بسیار پایین است؛ اما با این حال، از آنجایی که بدن هر فرد با دیگری در واکنش به وارد شدن فیلر متفاوت است، ممکن است شاهد بروز برخی عوارض در عده ای از افراد باشیم. عوارضی از قبیل:

توجه داشته باشید، در صورتی که تزریق فیلر توسط پزشک متخصص و مجرب انجام شود و خود شما بعد از درمان، تمام نکات و مراقبتهای گفته شده توسط پزشک را رعایت کنید، احتمال بروز عوارض به حداقل خواهد رسید.

هزینه فیلر زیر چشم

هزینه این درمان به منطقه جغرافیایی کلینیکی که انتخاب می‌کنید و مهارت پزشک بستگی دارد. برخی عوامل مانند نوع فیلر مورد استفاده و مقدار آن که برای رسیدن به نتیجه دلخواه نیاز دارید نیز مهم است.


آدرس : اصفهان ، خانه اصفهان ، خیابان سپاه ، نبش کوچه سپاه ، مجتمع پارمیدا 8 ، طبقه اول
تلفن : 34416545

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

مزوتراپی چیست؛ مزایا، عوارض و هزینهمزوتراپی چیست؛ مزایا، عوارض و هزینه

مزوتراپی یک تکنیک درمانی است که مشکلات پوست و مو را بدون درگیر کردن کل بدن ، به صورت موضعی درمان میکند. این روش در حوزه پوست ، مو و زیبایی کاربرد دار ...

تاریخ انتشار : 1403-02-13

کاشت مو با روش میکروفیت، روش ها، مزایا و هزینهکاشت مو با روش میکروفیت، روش ها، مزایا و هزینه

روش کاشت مو میکرو اف آی تی در واقع، ایده توسعه ‌یافته از روش کلاسیک‌ تر FIT است. روش کاشت مو FIT به‌ تنهایی یکی از بهترین روش‌ های کاشت مو است ...

تاریخ انتشار : 1403-02-06

نحوه تزریق فیلر برای کانتور گونه، مراقبتها، عوارض و هزینهنحوه تزریق فیلر برای کانتور گونه، مراقبتها، عوارض و هزینه

استفاده از فیلرهای پوستی یک عمل تزریقی محبوب است که برای افزایش حجم از دست رفته، کانتورینگ و قرینه سازی گونه مورد استفاده قرار می‌ گیرد. ...

تاریخ انتشار : 1403-02-02