آدرس مطب دکتر شاهین گوهر تلفن مطب دکتر آناهیتا شاهین گوهر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت ابرو / کاشت ابرو به روش FUT چیست؟

کاشت ابرو به روش FUT چیست؟

ابروهای پر و خوش حالت، یکی از ملاک های زیبایی محسوب می شود. دلایل مختلفی وجود دارد که سبب افزایش احتمال ریزش ابرو‌ها می‌شود. ابتلا به بیماری‌های خود ایمنی مانند لوپوس، افزایش سن ، ناهنجاری‌ های ژنتیکی و برخی عادات رفتاری مخرب دلایل اصلی ریزش ابرو هستند. روش‌ های درمانی متعددی وجود دارد که می‌ توان برای رفع مشکلات ابرو از آنها استفاده کرد. کاشت ابرو به روش FUT یکی از روش‌ های نوین پزشکی کاشت ابرو است که به شما کمک خواهد کرد فرم و حالت ابرو‌های خود را به‌ صورت طبیعی تغییر دهید یا اصلاح کنید. در این روش، ابرو‌ها حالتی کاملاً طبیعی داشته و فولیکول‌ ها از بانک موی خود فرد استخراج می‌ شوند. کاشت ابرو به روش fut یکی از قدیمی ترین روش‌ ها است که تا به امروز محبوبیت خود را حفظ کرده است. در این روش یک برش نازک در پشت سر جهت برداشت فولیکول زده می‌ شود. این ناحیه به دلیل مقاومت در برابر ریزش بسیار برای برداشت گرافت مناسب است. در مرحله بعد از نوار برداشت شده از پشت سر، بین 100 تا 250 فولیکول برداشت می‌شود. در مرحله آخر برش‌ هایی جهت کاشت گرافت به روی ابرو زده می‌شود. شما با روش fut می‌توانید از ابروهایی کاملاً طبیعی برخوردار شوید.

آنچه در این مطلب میخوانید

کاشت ابرو به روش FUT چیست؟

کاشت ابرو به روش FUT یکی از روش‌های کاشت ابرو طبیعی است که برای پر کردن قسمت‌ های خالی ابرو یا بهبود ظاهر آن انجام می‌شود. در این روش، متخصص نواری از مو را از بانک مو (معمولا پشت سر) برداشته و فولیکول‌های آن را زیر میکروسکوپ جدا می‌کند.
از این فولیکول‌ ها برای پیوند مو به ناحیه ابرو استفاده می‌شود. نوع برداشت مو در روش FUT با سایر روش‌ های کاشت ابرو متفاوت است. سرعت برداشت در این روش از سایر روش‌ها بالاتر است؛ اما باعث ایجاد زخم‌های خطی در ناحیه اهداکننده می‌شود و به دوره نقاهت طولانی‌ تری نیاز دارد.

مزایای کاشت ابرو به روش FUT

همچنین بخوانید : دانستنیهای کاشت ابرو

مراحل کاشت ابرو به روش FUT

کاشت ابرو به روش fut

مراقبت های بعد از کاشت ابرو به روش FUT

چه کسانی مناسب کاشت ابرو به روش FUT هستند؟

دوران نقاهت کاشت ابرو به روش FUT

دوره نقاهت بعد از کاشت ابرو به روش اف یو تی نسبتاً سریع است به طوری که در چند روز اول متوجه پوسته پوسته شدن اطراف ابرو خواهید شد. در ناحیه بانک مو نیز به مدت 2 الی 3 هفته شاهد زخم نواری شکل هستید که برای جلوگیری از عفونت آن لازم است آنتی بیوتیک مصرف نمایید و بهداشت آن ناحیه را حفظ کنید.
پس از چند هفته شاهد ریزش ابروهای پیوند شده خواهید بود و این کاملاً طبیعی است و جزئی از روند کاشت ابرو می‌ باشد. به زودی خواهید دید که موهای جدید ابروی شما باید شروع به رشد می‌کنند. در این مدت، ممکن است لازم باشد موهای کاشته شده را به اندازه دیگر ابروهای خود کوتاه و یا اصلاح کنید.

ماندگاری کاشت ابرو به روش FUT

ماندگاری موها در ناحیه ابرو بستگی به واکنش بدن نسبت به عمل کاشت ابرو به روش FUT دارد. بسیاری از افراد ممکن است بعد از عمل به دلیل ریزش، بخش کوچکی از موهای خود را از دست بدهند؛ اما این موضوع کاملاً طبیعی می باشد و پس از مدتی قسمت ریشه و ناحیه فولیکول ها مجدداً رشد می کند. اصولاً کاشت ابرو یک روش زیبایی مادام العمر می باشد و به همین دلیل افراد نباید نگران از دست دادن مجدد ابروهای خود باشند. پس از بهبودی کامل موها به طور طبیعی رشد می کنند و شما میتوانید مانند قبل به اصلاح آن نیز بپردازید.

معایب کاشت ابرو به روش FUT

کاشت ابرو به روش FUT با تمام مزایایی که دارد، عاری از ایراد نبوده، بخصوص برای اشخاصی که به هر دلیلی به پزشک غیرمتخصص و بی‌تجربه مراجعه می‌کنند. ممکن است دچار مشکلات زیر شوند:

هزینه کاشت ابرو به روش FUT

عواملی مانند تعداد فولیکول های مورد نیاز، مدل ابروی مورد نظر فرد، دستمزد پزشک، هزینه های کلینیک و … در تعیین هزینه نهایی دخیل هستند.

عوارض کاشت ابرو به روش FUT

خدمات قابل ارائه درمطب دكتر آناهيتا شاهين گهر علاوه بر کاشت مو و کاشت ابرو و درمان انواع بیماری های پوست ، مو و ناخن کلیه خدمات زیبایی و جوانسازی پوست از جمله تزریق بوتاکس ، تزریق فیلر و چربی ، اندولیفت و خدمات دیگر که طبق استانداردهای به روز دنیا می باشد قابل ارائه است .


آدرس : اصفهان ، خانه اصفهان ، خیابان سپاه ، نبش کوچه سپاه ، مجتمع پارمیدا 8 ، طبقه اول
تلفن : 34416545

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

کاشت مو با روش میکروفیت، روش ها، مزایا و هزینهکاشت مو با روش میکروفیت، روش ها، مزایا و هزینه

روش کاشت مو میکرو اف آی تی در واقع، ایده توسعه ‌یافته از روش کلاسیک‌ تر FIT است. روش کاشت مو FIT به‌ تنهایی یکی از بهترین روش‌ های کاشت مو است ...

تاریخ انتشار : 1403-02-06

تزریق ژل گونه چیست عوارض و ماندگاری آنتزریق ژل گونه چیست عوارض و ماندگاری آن

تزریق ژل گونه برای فرم دهی به گونه و درمان افتادگی پوست بر اثر افزایش سن فاکتور مناسبی برای حجیم سازی پوست و زیبا سازی است . ...

تاریخ انتشار : 1403-02-02

تزریق بوتاکس دور چشم؛ هزینه، عوارض ، مزایا و مراقبت هاتزریق بوتاکس دور چشم؛ هزینه، عوارض ، مزایا و مراقبت ها

تزریق بوتاکس دور چشم از پر طرفدارترین روشها برای رفع چروک دور چشم است که باعث ریلکس شدن ماهیچه های اطراف چشم شده و خطوط اطراف چشم را از بین می برد. ...

تاریخ انتشار : 1403-01-24