آدرس مطب دکتر شاهین گوهر تلفن مطب دکتر آناهیتا شاهین گوهر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / برجسته سازی و حجم دهی به گونه با تزریق چربی

برجسته سازی و حجم دهی به گونه با تزریق چربی

با افزایش سن و ایجاد چین و چروک ها و همینطور از دست رفتن چربی زیر پوست، تناسب بین اجزای صورت تغییر می کند. از بین رفتن چربی و برجستگی گونه یکی از عواملی است که زاویه ها و خطوط صورت را که به کانتور صورت تعبیر می شود تحت الشعاع قرار می دهد. گونه های برجسته و برآمده البته در حد طبیعی، موجب جوان تر به نظر رسیدن و افزایش جذابیت می شود. یکی از بهترین روش های گونه گذاری ، تزریق چربی است. این روش با استخراج چربی از بدن فرد و انتقال آن پس از آماده سازی به گونه انجام می‌شود. در واقع سلول های چربی با قابلیت تکثیر و تقسیم سلولی به ناحیه مورد نظر منتقل می‌شوند و علاوه بر افزایش حجم و فرم دهی، می‌تواند باعث جوانسازی پوست نیز شود. در این روش به دلیل اینکه از سلول های چربی بدن خود فرد استفاده می شود، امکان ایجاد آلرژی یا پس زدن ماده تزریق شده وجود ندارد.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای تزریق چربی به گونه

همچنین بخوانید : نحوه تزریق چربی به صورت

مراحل تزریق چربی به گونه

برجسته سازی گونه با تزریق چربی

نحوه انجام تزریق چربی به گونه

تزریق چربی گونه یک فرآیند دو قسمتی می باشد. مرحله اول برداشت چربی و مرحله دوم فرآیند تزریق آن می باشد. پزشکان از بی حسی موضعی استفاده می کنند؛ زیرا چربی کمی برداشته و تزریق می شود. پزشک ابتدا از لیپوساکشن برای برداشتن چربی از نواحی مختلف بدن از جمله شکم، پهلو ها یا باسن استفاده می کند. چربی برداشت شده، پردازش می شود و در قسمت های مختلف گونه تزریق می شود. متخصص با بهره بری از زوایای مختلف تزریق و تکنیک های متعدد جهت ارائه بهترین روند تزریقی برای پوست شما استفاده می کند.

مراقبت های بعد از تزریق چربی به گونه

گونه گذاری با تزریق چربی مناسب چه کسانی است؟

گونه گذاری با تزریق چربی مناسب چه کسانی نیست؟

ماندگاری تزریق چربی به گونه

عواملی مانند نوع تغذیه ، نوع فعالیت و حتی قرار گرفتن در معرض گرما باعث از بین رفتن چربی های صورت میشود. ماندگاری تزریق چربی بین 1 تا 3 سال است که بستگی به نگهداری فرد دارد.

دوران نقاهت تزریق چربی به گونه

مدت زمان دوره نقاهت تزریق چربی به صورت حدوداً سه روز است که به تدریج تورم یا هر عارضه دیگری فروکش می‌ کند. بیمار بعد از سپری کردن یک هفته به راحتی می‌تواند به زندگی عادی خود بازگردد. در صورتی که در طول این یک هفته به توصیه‌ های پزشک به درستی عمل کند، مدت دوره نقاهت بسیار کمتر می‌ شود.

تعداد جلسات مورد نیاز تزریق چربی به گونه

آخرین مطالعات در این زمینه بیانگر این مطلب بوده است که برای به دست آوردن یک نتیجه عالی باید فاصله بین جلسات تزریق چربی را هر سه ماه یک بار و در سه جلسه در نظر گرفت. این بدین معناست که هر سه ماه یک بار مقداری چربی به ناحیه افزوده و سپس آن را تکرار نماییم.

آیا تزریق چربی گونه نیاز به بیهوشی دارد؟

فرایند تزریق چربی به صورت به صورت سرپایی و با بی‌ حسی موضعی انجام شده و نیازی به بیهوشی ندارد.

برای تزریق چربی گونه از چه نواحی برداشت میشود؟

به طور کلی از چربی زیر پوست در تمام نقاط بدن می توان بهره برد؛ ولی نواحی پهلو ها ، ران ها ، کنار زانو و زیر شکم معمولاً چربی مقاوم تری دارد.

آیا تزریق چربی به گونه محدودیت سنی دارد؟

بهترین سن برای انجام تزریق چربی بین 18 تا 70 سالگی است و نباید در سنین کمتر انجام شود.

عوارض تزریق چربی به گونه

هزینه تزریق چربی به گونه

تزریق چربی در گونه، روندی است که هزینه آن متناسب با فاکتورهای متعددی ، متغیر می باشد. برخی از این فاکتورها شامل میزان تبحر و تجربه بیمار، موقعیت جغرافیایی محل درمان ، تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان ، میزان پیچیدگی روند و برخی فاکتورهای دیگر می باشد.

خدمات قابل ارائه درمطب دكتر آناهيتا شاهين گهر علاوه بر کاشت مو و کاشت ابرو و درمان انواع بیماری های پوست ، مو و ناخن کلیه خدمات زیبایی و جوانسازی پوست از جمله تزریق بوتاکس ، تزریق فیلر و چربی ، اندولیفت و خدمات دیگر که طبق استانداردهای به روز دنیا می باشد قابل ارائه است .


آدرس : اصفهان ، خانه اصفهان ، خیابان سپاه ، نبش کوچه سپاه ، مجتمع پارمیدا 8 ، طبقه اول
تلفن : 34416545

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

کاشت مو با روش میکروفیت، روش ها، مزایا و هزینهکاشت مو با روش میکروفیت، روش ها، مزایا و هزینه

روش کاشت مو میکرو اف آی تی در واقع، ایده توسعه ‌یافته از روش کلاسیک‌ تر FIT است. روش کاشت مو FIT به‌ تنهایی یکی از بهترین روش‌ های کاشت مو است ...

تاریخ انتشار : 1403-02-06

تزریق ژل گونه چیست عوارض و ماندگاری آنتزریق ژل گونه چیست عوارض و ماندگاری آن

تزریق ژل گونه برای فرم دهی به گونه و درمان افتادگی پوست بر اثر افزایش سن فاکتور مناسبی برای حجیم سازی پوست و زیبا سازی است . ...

تاریخ انتشار : 1403-02-02

تزریق بوتاکس دور چشم؛ هزینه، عوارض ، مزایا و مراقبت هاتزریق بوتاکس دور چشم؛ هزینه، عوارض ، مزایا و مراقبت ها

تزریق بوتاکس دور چشم از پر طرفدارترین روشها برای رفع چروک دور چشم است که باعث ریلکس شدن ماهیچه های اطراف چشم شده و خطوط اطراف چشم را از بین می برد. ...

تاریخ انتشار : 1403-01-24