آدرس مطب دکتر شاهین گوهر تلفن مطب دکتر آناهیتا شاهین گوهر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / جوانسازی پوست دست با تزریق چربی

جوانسازی پوست دست با تزریق چربی

یکی از شاخص های تشخیص سنی افراد دست ها می باشند چرا که دست ها نیز مانند سایر اجزای بدن تحت تاثیر افزایش سن و عوامل محیطی و ایجاد لکه های پوستی نشان دهنده افزایش سن می باشد. همچنین استفاده زیاد از مواد شوینده و مراقبتهای نادرست، زیاد ماندن در معرض نور خورشید و حتی ژنتیک می تواند زیبایی پوست دست را از بین ببرد با از دست دادن خاصیت ارتجاعی پوست، بافت زیر جلدی در دست ها بیشتر مشخص می شود. بنابراین، سیاهرگ ها، تاندون ها و ساختارهای استخوانی آشکار می شوند. در میان روش های جدید جوانسازی دست ها ، تزریق چربی به دست می تواند بهترین روش درمان پیری و چروک های دست باشد.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای تزریق چربی به دست

همچنین بخوانید : همه چیز در مورد تزریق چربی

نحوه انجام تزریق چربی به دست

در این روش پزشک متخصص با استفاده از بی حسی موضعی وبه جای استفاده از فیلر، با استخراج سلول های چربی از نواحی مختلفی از بدن همچون ران، باسن و اطراف ناف و سپس بررسی و پردازش آن جهت تصفیه به لایه های زیرین پوست دست تزریق می گردد.
مدت زمان انجام این عمل با توجه به میزان چین و چروک و پیری دست حداکثر نیم ساعت می باشد.

جوانسازی پوست دست با تزریق چربی

ماندگاری تزریق چربی به دست

پیوند چربی دست دائمی است و تا سال‌ ها پس از جذب چربی در بافت‌های پشت دست ادامه می‌یابد. تزریق کردن چربی با فیلر درمانی متفاوت است که باید هر 12 تا 18 ماه یکبار تکرار شود. لازم به ذکر است که پس از گذشت چندین سال یا حتی دهه‌ ها به دلیل پیری طبیعی، حجم از بین می‌رود. چربی منتقل شده از بین نمی‌ رود، اما دست‌ ها در نهایت به دلیل عمر، سایش و پارگی، حجم خود را از دست می‌دهند، که گفته می‌شود، بیماران حداقل دست‌های بهتر و پرتری دارند که با آن شروع می‌کنند.

تزریق چربی به دست مناسب چه کسانی است؟

آمادگی قبل از تزریق چربی به پشت دست

دوران نقاهت تزریق چربی به دست

این دوره نقاهت از 2 تا 5 روز متفاوت است. در این زمان، ممکن است نیاز به استراحت و اجتناب از فعالیت‌های سخت داشته باشید. همچنین باید مراقب باشید که دست خود را تمیز نگه دارید تا از عفونت جلوگیری کنید. بعد از چند روز، باید قادر به بازگشت به فعالیت‌ های روزمره خود باشید. با این حال، ممکن است نیاز به چند هفته یا ماه برای بهبود کامل داشته باشید. در طول این زمان، باید با پزشک خود مشورت کنید و هر گونه تغییر غیرمعمول را گزارش دهید.

مراقبت های بعد از تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

برخی از عوارض تزریق چربی به دست را در زیر می‌آوریم که با رعایت مراقبت های بعد از تزریق چربی می توان آن ها را کنترل نمود:

هزینه تزریق چربی به پشت دست

محاسبه هزینه تزریق چربی با توجه به معاینه و تشخیص پزشک متخصص، برحسب میزان چربی جهت تزریق چربی به پشت دست محاسبه می گردد.

خدمات قابل ارائه درمطب دكتر آناهيتا شاهين گهر علاوه بر کاشت مو و کاشت ابرو و درمان انواع بیماری های پوست ، مو و ناخن کلیه خدمات زیبایی و جوانسازی پوست از جمله تزریق بوتاکس ، تزریق فیلر و چربی ، اندولیفت و خدمات دیگر که طبق استانداردهای به روز دنیا می باشد قابل ارائه است .


آدرس : اصفهان ، خانه اصفهان ، خیابان سپاه ، نبش کوچه سپاه ، مجتمع پارمیدا 8 ، طبقه اول
تلفن : 34416545

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

کاشت مو با روش میکروفیت، روش ها، مزایا و هزینهکاشت مو با روش میکروفیت، روش ها، مزایا و هزینه

روش کاشت مو میکرو اف آی تی در واقع، ایده توسعه ‌یافته از روش کلاسیک‌ تر FIT است. روش کاشت مو FIT به‌ تنهایی یکی از بهترین روش‌ های کاشت مو است ...

تاریخ انتشار : 1403-02-06

تزریق ژل گونه چیست عوارض و ماندگاری آنتزریق ژل گونه چیست عوارض و ماندگاری آن

تزریق ژل گونه برای فرم دهی به گونه و درمان افتادگی پوست بر اثر افزایش سن فاکتور مناسبی برای حجیم سازی پوست و زیبا سازی است . ...

تاریخ انتشار : 1403-02-02

تزریق بوتاکس دور چشم؛ هزینه، عوارض ، مزایا و مراقبت هاتزریق بوتاکس دور چشم؛ هزینه، عوارض ، مزایا و مراقبت ها

تزریق بوتاکس دور چشم از پر طرفدارترین روشها برای رفع چروک دور چشم است که باعث ریلکس شدن ماهیچه های اطراف چشم شده و خطوط اطراف چشم را از بین می برد. ...

تاریخ انتشار : 1403-01-24