آدرس مطب دکتر شاهین گوهر تلفن مطب دکتر آناهیتا شاهین گوهر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / نمايش در منو / همه چیز در مورد لیزر کیوسوئیچ

همه چیز در مورد لیزر کیوسوئیچ

یکی از تکنیک های موثر برای درمان لکه های پوستی و پاک کردن تتو، لیزر کیوسوئیچ می‌باشد. لکه ها بر اثر عوامل مختلفی مانند تغییرات هورمونی، بالارفتن سن، استفاده از برخی داروها، عوامل ژنتیکی و قرار گرفتن در معرض نور خورشید به عنوان یکی از اصلی ترین دلایل بوجود آمدن لک ، ایجاد می‌شوند. این لیزر بیش از یک دهه مورد استفاده بوده و توانسته است به خوبی لک های تیره سطح پوست را درمان نماید.

آنچه در این مطلب میخوانید

نحوه عملکرد لیزر کیوسوئیچ

نحوه عملكرد اين نوع ليزر با هدف قرار دادن رنگدانه موسوم به ملانین در پوست ناحيه تحت درمان مي باشد. لیزر کیوسوییچ با طول موج 532 و 1064 نانومتر روی پوست تابانده می شود و توسط رنگدانه‏ های پوست جذب می‏ گردد. سپس ذرات رنگ داخل پوست را منفجر می‏ کند و آن‏ها را به ذرات ریز تبدیل می‏ کند و کم‏ کم دفع می‏ شوند. در اصل عمل اصلی را سلول‏ های ایمنی خود بدن انجام می ‏دهند.

مزایای استفاده از لیزر کیوسوئیچ

کاربرد لیزر کیوسوئیچ

مراقبت های قبل از لیزر کیوسوئیچ

مراقبت های بعد از لیزر کیوسوئیچ

همچنین بخوانید : آیا تاتو ایمن است؟

تعداد جلسات استفاده از دستگاه کیوسوئیچ

با توجه به اینکه تعیین تعداد جلسات موردنیاز برای درمان آسیب‌ های پوست با لیزر کیوسوئیچ به تصمیم پزشک وابسته است. پزشک بسته به شرایط فردی بیمار، نوع خال یا خال‌ کوبی و دیگر لک‌ های پوستی، سطح درمان، نوع پوست ، رنگ پوست و... تعداد جلسات موردنیاز برای درمان را تعیین می‌ کند.
در حالت عمومی، تعداد جلسات موردنیاز برای لک‌ های کمرنگ ‌تر که در سطح کوچک‌ تری قرار دارند، 3 جلسه است. اما برای مساحت‌ های بیشتر و لک‌ های پررنگ‌ تر ممکن است نیاز به 5 یا 6 جلسه لیزر نیز باشد. فاصله هر جلسه معمولا یک ماه است اما بنا بر تشخیص پزشک ممکن است کمتر یا بیشتر نیز بشود.

موارد منع استفاده از لیزر کیوسوئیچ

برخی از افراد نباید در معرض تابش لیزر کیو سوئیچ قرار بگیرند:

کاندیدای مناسب برای استفاده از لیزر کیوسوئیچ

لیزر کیوسوئیچ برای کسانی مناسب است که در پوست خود تعدادی لکه رنگی، بزرگ یا کوچک، جدا جدا داشته و بخواهند آن‌ ها را حذف کنند. پزشکان تاکید دارند که اگر هدف درمان از بین بردن فقط چند لکه رنگی است، مناسب‌ ترین روش کیوسوئیچ خواهد بود. و برای رفع لک‌ های حاصل از نور خورشید روی قفسه سینه ، بازو‌ها و یا پا‌ها موثر است.

عوارض لیزر کیوسوئیچ

استفاده از دستگاه کیوسوئیچ، عوارض خاصی برای پوست نخواهد داشت؛ البته ممکن است که لکه‌های قرمز یا قهوه‌ای روی پوست ایجاد کند. این لکه‌ها پس از گذشت چند روز از بین خواهند رفت. اگر پوست فرد حساس باشد، احتمال وجود زخم و عفونت نیز وجود دارد. در این شرایط پزشک متخصص قبل از شروع درمان نکات و موارد مراقبتی را متذکر میشود.

خدمات قابل ارائه درمطب دكتر آناهيتا شاهين گهر علاوه بر کاشت مو و کاشت ابرو و درمان انواع بیماری های پوست ، مو و ناخن کلیه خدمات زیبایی و جوانسازی پوست از جمله تزریق بوتاکس ، تزریق فیلر و چربی ، اندولیفت و خدمات دیگر که طبق استانداردهای به روز دنیا می باشد قابل ارائه است .


آدرس : اصفهان ، خانه اصفهان ، خیابان سپاه ، نبش کوچه سپاه ، مجتمع پارمیدا 8 ، طبقه اول
تلفن : 34416545

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

کاشت مو با روش میکروفیت، روش ها، مزایا و هزینهکاشت مو با روش میکروفیت، روش ها، مزایا و هزینه

روش کاشت مو میکرو اف آی تی در واقع، ایده توسعه ‌یافته از روش کلاسیک‌ تر FIT است. روش کاشت مو FIT به‌ تنهایی یکی از بهترین روش‌ های کاشت مو است ...

تاریخ انتشار : 1403-02-06

تزریق ژل گونه چیست عوارض و ماندگاری آنتزریق ژل گونه چیست عوارض و ماندگاری آن

تزریق ژل گونه برای فرم دهی به گونه و درمان افتادگی پوست بر اثر افزایش سن فاکتور مناسبی برای حجیم سازی پوست و زیبا سازی است . ...

تاریخ انتشار : 1403-02-02

تزریق بوتاکس دور چشم؛ هزینه، عوارض ، مزایا و مراقبت هاتزریق بوتاکس دور چشم؛ هزینه، عوارض ، مزایا و مراقبت ها

تزریق بوتاکس دور چشم از پر طرفدارترین روشها برای رفع چروک دور چشم است که باعث ریلکس شدن ماهیچه های اطراف چشم شده و خطوط اطراف چشم را از بین می برد. ...

تاریخ انتشار : 1403-01-24