آدرس مطب دکتر شاهین گوهر تلفن مطب دکتر آناهیتا شاهین گوهر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / آر اف فرکشنال / همه چیز درباره آر اف فرکشنال و تاثیر آن بر جوانسازی و شادابی پوست

همه چیز درباره آر اف فرکشنال و تاثیر آن بر جوانسازی و شادابی پوست

بسیاری از افراد به سلامت پوست خود اهمیت می دهند و به دنبال روش هایی هستند که بتوانند جوانی و شادابی پوست خود را احیا کنند. خوشبختانه انواعی از روش های جوانسازی پوست در دسترس هستند. لیزر آر اف فرکشنال (RF Fractional) از جمله این روش ها است که یکی از مدرن ‌ترین روش‌های جوانسازی پوست است. این روش، ایمن و کم ‌تهاجمی است که می‌تواند نتایج بسیار خوبی را به شما هدیه دهد. در این روش از امواج رادیویی ایمنی استفاده می‌شود که به لایه‌ی میانی پوست نفوذ می‌ کنند و باعث تحریک کلاژن سازی و دیگر تغییرات در ساختمان پوست شده و در نهایت بازسازی و احیای پوست را شاهد خواهیم بود. این دستگاه دارای سوزن‌هایی بسیار ظریف است که در فواصل بسیار کمی و به صورت منظم از هم قرار گرفته‌اند و پرتوهای رادیویی (رادیوفرکوئنسی) از درون آنها به پوست وارد می‌شود و سبب جوانسازی پوست می‌گردد.

آنچه در این مطلب میخوانید

آر اف فرکشنال چیست؟

آر اف فرکشنال یک روش زیبایی غیر تهاجمی است که با استفاده از طول امواج رادیویی پوست را در سطوح مختلف تحت هدف قرار می‌دهد و با تخریب و نوسازی کلاژن ها منجر به جوانسازی و سفت‌ شدن پوست می‌شود.

کاربردهای آر اف فرکشنال

جوانسازی با آر اف فرکشنال

مزایای آر اف فرکشنال

آر اف فرکشنال در چه نقاطی از بدن استفاده میشود؟

هایفوتراپی برای تمام نقاط صورت و بدن قابل استفاده می باشد. عموماً این روند از جوانسازی پوست برای استحکام بخشیدن پوست صورت، گردن و ناحیه دکلته بدن و کمرنگ کردن آثار پیری در این قسمت ها مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل ایمن بودن فرایند آر اف فرکشنال، سایر نقاط بدن را نیز می توان به کمک آن به جوانی رساند.

انواع دستگاههای آر اف فرکشنال

نحوه انجام ار اف فرشکنال

پزشک برای انجام این روش جوانسازی ابتدا اقدام به پاک کردن صورت بیمار می نماید به نحوی که هیچگونه مواد آرایشی یا آلودگی بر روی آن وجود نداشته باشد، سپس پوست را به مدت 30 دقیقه با کرم های بی حس کننده مخصوص می پوشاند. بعد از بی حس شدن پوست، سوزن (که کیت آن برای هر فرد جداگانه می باشد) به درون پوست وارد می گردد. با این کار انرژی آر اف به داخل پوست وارد می شود به این ترتیب کلاژن سازی تحریک شده و پوست سفت تر خواهد شد.

مراقبت های بعد از ار اف فرکشنال

آر اف فرکشنال مناسب چه کسانی است؟

آر اف برای سن بالاتر از 18 سالگی و در طیف رنگ های مختلف پوست، کاربرد دارد. این تکنیک را افرادی که دارای شرایط زیر هستند می توانند انجام دهند و به نتیجه ای مطلوب برسند:

سن مناسب جهت انجام ار اف فرکشنال

افراد بالای 18 سال میتوانند از آر اف فرکشنال برای پوست خود استفاده نمایند.

تعداد جلسات درمان با ار اف فرکشنال

تعداد جلسات لازم برای درمان با آر اف فرکشنال بستگی به عوامل مختلفی مانند نوع پوست، میزان آسیب پوست و سن شما دارد. ممکن است 3 تا 6 جلسه آر اف فرکشنال در فواصل 4 تا 6 هفته‌ ای تکرار شود.

ماندگاری ار اف فرکشنال

ماندگاری آر اف بین 1 تا 2 سال است. این روش نیز مانند سایر روش های درمانی غیرجراحی نمی تواند اثرات دائمی به دنبال داشته باشد، هرچند به دلیل تحریک تولید کلاژن و الاستین، نتایج آر اف تا مدت ها روی پوست قابل مشاهده است.

عوارض آر اف فرکشنال

هزینه ار اف فرکشنال

هزینه آر اف با توجه به مشکل پوست، نوع دستگاه، کلینیکی که انتخاب می کنید و دستمزد پزشک، متفاوت می باشد.

خدمات قابل ارائه درمطب دكتر آناهيتا شاهين گهر علاوه بر کاشت مو و کاشت ابرو و درمان انواع بیماری های پوست ، مو و ناخن کلیه خدمات زیبایی و جوانسازی پوست از جمله تزریق بوتاکس ، تزریق فیلر و تزریق چربی ، اندولیفت و خدمات دیگر که طبق استانداردهای به روز دنیا می باشد قابل ارائه است .


آدرس : اصفهان ، خانه اصفهان ، خیابان سپاه ، نبش کوچه سپاه ، مجتمع پارمیدا 8 ، طبقه اول
تلفن : 34416545

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

تزریق ژل گونه چیست عوارض و ماندگاری آنتزریق ژل گونه چیست عوارض و ماندگاری آن

تزریق ژل گونه برای فرم دهی به گونه و درمان افتادگی پوست بر اثر افزایش سن فاکتور مناسبی برای حجیم سازی پوست و زیبا سازی است . ...

تاریخ انتشار : 1403-02-02

تزریق بوتاکس دور چشم؛ هزینه، عوارض ، مزایا و مراقبت هاتزریق بوتاکس دور چشم؛ هزینه، عوارض ، مزایا و مراقبت ها

تزریق بوتاکس دور چشم از پر طرفدارترین روشها برای رفع چروک دور چشم است که باعث ریلکس شدن ماهیچه های اطراف چشم شده و خطوط اطراف چشم را از بین می برد. ...

تاریخ انتشار : 1403-01-24

میکرودرم ابریژن چیست کاربردها، عوارض و هزینهمیکرودرم ابریژن چیست کاربردها، عوارض و هزینه

میکرودرم ابریژن برداشت لایه‌ ی شاخی پوست را که شامل سلول‌ های مرده و آسیب دیده‌ است حذف کرده و باعث شفافیت و شادابی پوست می شود . ...

تاریخ انتشار : 1403-01-19